Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę maszyn biurowych oraz różnego sprzętu i materiałów biurowych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i podległych Placówek Terenowych w Jaśle i Przeworsku.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych maszyn biurowych oraz różnego sprzętu i materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego – Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie oraz do siedzib Placówek Terenowych KRUS w Jaśle
i Przeworsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1a do Ogłoszenia – „Formularz cenowy”.
1.1.1 Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak którejkolwiek z pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
1.1.2 Przy określeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający posłużył się nazwą producenta lub produktu. Nazwa producenta lub produktu ma na celu precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia (produkt wzorcowy).
1.1.3 Zamawiający dopuszcza w pozycjach, o których mowa w pkt 2.1.2), zaoferowanie produktów równoważnych innych producentów.
Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt posiadający co najmniej takie same lub wyższe parametry jak produkt wzorcowy wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności parametry dotyczące:
• jakości materiałów z których produkt został wykonany,
• jakości wykonania i wykończenia produktu,
• trwałości produktu, pojemności, grubości i długości linii pisania w przypadku materiałów piszących,
• rozwiązań technicznych pod względem funkcjonalności i bezpieczeństwa obsługi,
• okresu gwarancji producenta.
Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację lub kartę produktu lub opis produktu równoważnego sporządzony przez producenta w celu potwierdzenie spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego.
1.1.4 Jeżeli dostarczone maszyny biurowe, sprzęt lub materiały biurowe będą uszkodzone albo nie będą spełniać minimalnych warunków określonych w Załączniku Nr 1a do Ogłoszenia, Zamawiający ma prawo je zwrócić do Wykonawcy. Wykonawca prześle w zamian właściwy przedmiot zamówienia w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji. Reklamacja może być zgłaszana przez Zamawiającego mailem, faksem lub pisemnie.
1.1.5 Materiały biurowe, sprzęt biurowy i papier muszą pochodzić z bieżącej produkcji tzn. zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w I kwartale 2020 roku.
- Informacja-o-wyborze-oferty_261.2.133.2020.pdf
(data dodania: 2020-07-15 07:40) - Załącznik-Nr-3_261.2.133.2020.pdf
(data dodania: 2020-07-02 13:06) - Załącznik-Nr-2_261.2.133.2020.pdf
(data dodania: 2020-07-02 13:05) - Załącznik-Nr-1a-_261.2.133.2020-1.xlsx
(data dodania: 2020-07-02 13:05) - Załącznik-Nr-1_261.2.133.2020.docx
(data dodania: 2020-07-02 13:04) - Ogłoszenie-o-zamówieniu.pdf
(data dodania: 2020-07-02 13:04)